Tworzenie Gier Wideo
TWORZENIE GIER WIDEO
studia realizowane w trybie dziennym i zaocznym
UWAGA! REKRUTACJA TRWA!
Termin rozmowy rekrutacyjnej: 8 lipca
POZNAJ KIERUNEK STUDIÓW
Tworzenie Gier Wideo w Warszawskiej Szkole Filmowej było jednym z pierwszych w Polsce kierunków studiów, który umożliwiał studentom zdobycie wiedzy i praktyki w tworzeniu gier. Wciąż są to jedyne studia, na których młodzi twórcy poznają pełny proces kreacji – od poszukiwania inspiracji, pomysłu, tworzenie scenariusza, poprzez kolejne etapy realizacji projektu, aż po gotową grę w wersji "gold master". Studenci uczą się również jak odnaleźć się w tak szybko rozwijającej się branży, jak osiągnąć sukces, a pasję i marzenia przekształcić w dochodowy biznes.
PROGRAM
Wyjątkowy program studiów Tworzenia Gier Wideo został zaprojektowany przez aktywnych twórców branży i kładzie nacisk na zdobycie szerokiej praktycznej wiedzy w zakresie tworzenia gier wideo. Przedmioty obejmują projektowanie gier, tworzenie scenariusza, metody produkcji, udźwiękowienie, podstawy programowania, oraz rozwoju kariery i prowadzenia biznesu. Zajęcia teoretyczne uzupełnione są szerokim zakresem praktycznych zajęć warsztatowych, w których studenci samodzielnie tworzą własne gry w oparciu o poznane techniki i najnowocześniejsze narzędzia i technologie.
Oprócz specjalistycznych kompetencji z zakresu kreacji gier, studenci zdobywają także szeroką wiedzę ogólną z zakresu kultury, sztuki, filmu i tzw. sektorów kreatywnych. W efekcie nauki i zajęć praktycznych absolwenci będą mieli pełną, wszechstronną wiedzę i umiejętności we wszystkich aspektach procesu kreacji gier wideo i będą w stanie kierować zespołami produkcyjnymi, albo samodzielnie tworzyć własne tytuły.
Nad aktualnością i wysokim poziomem merytorycznym studiów czuwa Konrad Tomaszkiewicz (Ponad 17 lat doświadczenia w branży gier jako Lead, Executive Producer i Game Director gry „The Witcher 3" (ponad 250 nagród Game Of The Year i ponad 30 milionów sprzedanych kopii) jak również gry „Cyberpunk 2077”. CEO / Game Director / Co-Founder studia Rebel Wolves).
Oprócz regularnych zajęć Uczelnia organizuje liczne dodatkowe warsztaty oraz master classy z profesjonalistami branży.
Zdjęcia z Game Jamu organizowanego przez Warszawską Szkołę Filmową
PRZYKŁADOWE PRZEDMIOTY | PRZYKŁADOWE WARSZTATY/MASTERCLASSY | |
Wprowadzenie do gier wideo Warsztat projektowania gier Podstawy modelowania obiektów 3D Podstawy animacji komputerowej Podstawy programowania Podstawy sinika UNREAL |
Teoria projektowania gier Produkcja gier wideo Narracja w grach wideo Pitching Zarządzanie i komunikacja i inne
|
Motion capture Quest Design Level Design Efekty specjalne w grach wideo i inne
|
WYKŁADOWCY - LIDERZY BRANŻY
Warszawska Szkoła Filmowa to nie tylko najnowocześniejszy sprzęt, nastawienie na przyszłość i innowację, ale również wyjątkowi Wykładowcy, profesjonalni game developerzy i producenci, których autorskie programy nauczania stawiają na praktyczne umiejętności niezbędne w błyskawicznie rozwijającej się branży gier wideo.
Uczelnia zapewnia kadrę profesjonalistów, liderów rynku, którzy przekazują młodym twórcom swoją wiedzę i doświadczenie zdobyte dzięki licznym sukcesom w międzynarodowej branży gier wideo. Wykładowcy na co dzień pracują w największych studiach takich jak m.in. CD Projekt RED, 11 bit studios, Techland pracując przy projektach AAA, a także kierują własnymi studiami gdzie powstają mniejsze gry indie.
KLIKNIJ, BY POZNAĆ WYKŁADOWCÓW PRZEDMIOTÓW SPECJALISTYCZNYCH
NAJNOWOCZEŚNIEJSZE TECHNOLOGIE
Warszawska Szkoła Filmowa stale modernizuje sprzęt i technologie, które umożliwiają studentom naukę za pomocą najnowocześniejszych narzędzi. Pracownie wyposażone są w specjalistyczne komputery, najnowsze oprogramowanie (m.in. silniki Unity 3d, Unreal Engine), technologię motion capture, skanery 3D.
Dzięki takiemu zapleczu dydaktycznemu studenci mogą w pełni poznać techniki i metody pełnej kreacji gier, uczą się projektowania mechaniki rozgrywki, modelowania 3D i animacji, podstaw programowania i edycji dźwięku, przechwytywania ruchu postaci.
TOK STUDIÓW
Studia trwają 3 lata (6 semestrów) i prowadzone są w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym (studia dzienne lub zaoczne), na kierunku Film i Multimedia w specjalności Kreacja Gier Wideo. Absolwenci, po realizacji pracy dyplomowej i zdaniu egzaminu licencjackiego, otrzymują dyplom licencjata.
POZNAJ GRY NASZYCH ABSOLWENTÓW
Apocalipsis - Harry at the end of the world Krzysztof Grudziński |
Get Tanked |
BRANŻA
Wykładowcy Kreacji Gier Wideo to czynni zawodowo specjaliści pracujący na co dzień przy projektach indie, czy AAA.
Znaczna większość naszych studentów rozpoczyna pracę w branży już w trakcie nauki. Pracują m.in. w CD Projekt, Ville Monarch, 11 bit studios, Creepy Jar, a ich pierwsze gry osiągają sukcesy w konkursach i na festiwalach (m.in. Digital Dragons).
Najlepszym Uczelnia sponsoruje wyjazdy na Game Jamy w całej Polsce, udziały w targach i najważniejszych imprezach branżowych (m.in. Digital Dragons, Game Industry Conference, Poznań Game Arena a nawet Pyrkon).
W Warszawskiej Szkole Filmowej odbywają się liczne inicjatywy związane z grami wideo, w których biorą udział studenci, m.in. Warsaw Film School Game Jam, Game Jam Awards - autorski projekt Uczelni, czy VR Warsaw Day i pierwsze w Polsce targi pracy w branży gier i sektorach kreatywnych.
WSPÓŁPRACA I ROZWÓJ
W zakresie rozwoju polskiej branży gier wideo i kształceniu młodych twórców
Uczelnia współpracuje m.in. z: Fundacją Indie Games Polska
|
oraz: CD Projekt RED Techland 11 bit studios Huuuge Games ARP Games Vile Monarch Anshar Studios Game Industry Conference PIXEL i innymi podmiotami |
STUDIO PRODUKCJI GIER PRZY WARSZAWSKIEJ SZKOLE FILMOWEJ
Przy Uczelni powstało studio produkcyjne, które zatrudnia najzdolniejszych studentów i absolwentów. Pierwszą wyprodukowaną grą jest Best Month Ever, nad której produkcją czuwał Wykładowca i Prorektor Uczelni Maciej Szcześnik (poznaj Wykładowców Tworzenia Gier!).
Nasi zdolni twórcy włożyli w tę produkcję ogrom pracy i serca, co przełożyło się m.in. na mnóstwo pozytywnych opinii i komentarzy podczas prezentacji na PAX East 2022 w Bostonie oraz ponad 3 miliony odsłon zapowiedzi na kanale TikTokera MarMorph’a!
Czytaj więcej o grze naszych Studentów i Absolwentów!
Druga gra naszego studia jest w trakcie produkcji i niebawem będzie o niej głośno!
KOŁO NAUKOWE
Z inicjatywy samych studentów przy kierunku Tworzenie Gier Wideo działa koło naukowe GAME DUDE.
|
|
REKRUTACJA
Rekrutacja na rok akademicki 2022/2023 odbywa się na podstawie rozmowy rekrutacyjnej.
Etap 1: Rejestracja online – wymagane dokumenty aplikacyjne:
List motywacyjny będzie podstawą do rozmowy rekrutacyjnej i powinien zawierać:
Etap 2: Rozmowa rekrutacyjna.
Rozmowa rekrutacyjna odbędzie się z komisją kwalifikacyjną składającą się z wykładowców specjalności Tworzenie Gier Wideo w siedzibie Warszawskiej Szkoły Filmowej.
|
Etap 3: Podpisanie dokumentów w Biurze Rekrutacji w siedzibie Uczelni.
W przypadku pytań dotyczących specjalności Tworzenie Gier Wideo, programu, czy rozmowy rekrutacyjnej zachęcamy do kontaktu! Ewa Maria Szczepanowska
Zarządzenie Kanclerza 2/4/2022 - wysokość opłat - kierunki studiów - 2022-2023 Czesne: - Opłata rekrutacyjna - 200 zł
Opłaty za studia w trybie dziennym: - Wpisowe – 2550 PLN - Obowiązkowa składka na ubezpieczenie NNW - 38 PLN - płatna corocznie, razem z ratą czesnego za m-c październik - Czesne dla płatności w formie jednorazowej opłaty rocznej: 13 000 PLN - Czesne dla płatności w formie miesięcznych opłat ratalnych, płatnych na pierwszym i drugim roku studiów: 1 400 PLN (od października do czerwca włącznie) 600 PLN (od lipca do września włącznie)
- Czesne dla płatności w formie miesięcznych opłat ratalnych, płatnych na trzecim roku studiów: 1 600 PLN (od października do czerwca)
Opłaty za studia w trybie zaocznym: - Wpisowe – 1350 PLN - Obowiązkowa składka na ubezpieczenie NNW - 38 PLN - płatna corocznie, razem z ratą czesnego za m-c październik - Czesne dla płatności w formie jednorazowej opłaty rocznej 9 000 PLN - Czesne dla płatności w formie miesięcznych opłat ratalnych płatnych na pierwszym i drugim roku studiów: 1 050 PLN (od października do czerwca włącznie) 200 PLN (od lipca do września)
- Czesne dla płatności w formie miesięcznych opłat ratalnych płatnych na trzecim roku studiów: 1 117 PLN (od października do czerwca)
Terminy płatności - Wpisowe: termin płatności upływa 7-go dnia od podpisania umowy o kształcenie - Czesne w rozrachunku miesięcznym: termin płatności upływa 5-go dnia każdego miesiąca
Opłatę rekrutacyjną proszę przelewać na konto: Warszawska Szkoła Filmowa ul. Gen Zajączka 7, 01-518 Warszawa Bank Pekao SA 95 1240 1040 1111 0010 5829 1000 |