Alek Sajnach
Arkadiusz Duch
Artur Dębkowski
Programista w Vile Monarch z stażem nie tylko w gamedevie. Odpowiedzialny za porty gier studia na Nintendo Switch oraz Weedcraft Inc. Absolwent Game Dev School, związany z KNTG Polygon na Politechnice Warszawskiej.
Bartek Gronowski
Zapewnia jakość w grach komputerowych od 2016 roku. Na co dzień związany ze studiem Vile Monarch. Pracował między innymi przy: Dragons Dogma: Dark Arisen (XOne, PS4), Injustice 2, Immortal: Unchained, Weedcraft Inc. Pasjonat tabelek, cyferek, organizacji oraz dobrego designu.
Borys Zajączkowski
Projektant gier związany z branżą od początku lat 90. Absolwent Nowodworka i Uniwersytetu Jagiellońskiego. Były redaktor naczelny Gier-Online. Pracuje dla 11 bit studios.
Dr Jakub Bukała
Projektant gier, programista gier i aplikacji, lider zespołu Serious Sim (producent i koordynator projektów), nauczyciel akademicki, doktor nauk technicznych, autor gier Radio Commander, Call for Backup i Heading Out; prywatnie miłośnik mediów interaktywnych, nauki i techniki, szeroko pojętej popkultury, planszówek, górskich szlaków, 2 i 4 kółek.
Jędrzej Juszczak
Technical Gameplay Designer w firmie CDProjekt RED przy pracy nad Cyberpunk 2077, Gwent: Homecomming, Gwent: Thronebreaker Quality Assurance w firmie Vile Monarch przy pracy nad: Crush Your enemies, Oh... Sir!! The Insult Simulator, Oh... Sir!! The Hollywood Roast, Weedcraft
Konrad Belina-Brzozowski
Alchemik dźwięku, muzyk elektroniczny, realizator audio. Od 10 lat związany z muzyką syntetyczną, w której tworzy pod aliasem Lord Qiuu. Absolwent Projektowania Gier i Przestrzeni Wirtualnej, specjalizacji Dźwięk w Grach na Uniwersytecie Śląskim. Warsztaty z produkcji oraz historii muzyki elektronicznej prowadzi w Polsce i za granicą. Pisze dla gamemusic.pl największego polskiego portalu poświęconego muzyce z gier wideo. Współpracuje z Vile Monarch, producentem nagrodzonej na Digital Dragons 2017 gry Oh... Sir! The Insult Simulator.
Konrad Tomaszkiewicz
Ponad 17 lat doświadczenia w branży gier jako Lead, Executive Producer i Game Director gry „The Witcher 3" (ponad 250 nagród Game Of The Year i ponad 30 milionów sprzedanych kopii) jak również gry „Cyberpunk 2077”. CEO / Game Director / Co-Founder studia Rebel Wolves. Prorektor Warszawskiej Szkoły Filmowej
Lukasz Sip
Ojciec, rycerz, archeolog, szermierz, wuefista, historyk, organizator imprez sportowych i historycznych różnego szczebla, najlepszy koordynator zespołu sportowego, stróż porządku, mistrz humoru, wzór do naśladowania, rzeczoznawca uzbrojenia, trener międzynarodowy, specjalista od bezpieczeństwa
Maciej Miąsik
Członek Zarządu Movie Games S.A. Weteran polskiej branży gier, producent, projektant, programista, sound designer. Znany z pracy nad pierwszym Wiedźminem, ale także wieloma innymi grami, głównie przygodowymi: Reah: Zmierz się z Nieznanym, Schizm: Prawdziwe Wyzwanie, Schizm II: Kameleon, Sentinel: Strażnik Grobowca, czy wydanej w 2017 gry Beat Cop. Współtwórca kultowej już, jednej z pierwszych polskich profesjonalnych gier na PC - Electro Body. Oprócz pracy nad grami Maciej zajmuje się aktywnie edukacją branżową jako Dyrektor Programowy kursu GameDev School oraz wykładowca Warszawskiej Szkoły Filmowej i Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. Działa także w Fundacji Indie Games Polska. Jest niezależnym ekspertem EACEA - Europejskiej Agencji Wykonawcza ds. Edukacji, Kultury i Sektora Audiowizualnego.
Maciej Szcześnik
Projektant gier wideo w CD Projekt RED, 11 bit studio, obecnie indie game developer. Grafik, programista, reżyser i koordynator sesji motion capture, wykładowca akademicki. Współtwórca wszystkich części wielokrotnie nagradzanej gry „Wiedźmin”. Wykładowca wielu międzynarodowych konferencji, seminariów, warsztatów. Autor podręcznika animacji w Unity 5.x. Absolwent Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydziału Matematyczno - Przyrodniczego Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego.
Magdalena Zych
Pisarka i scenarzystka. Od 2015 związana ze studiem CD Projekt Red, obecnie na stanowisku Senior Writer. Pisała scenariusze dodatku do Wiedźmina 3: "Krew i wino" oraz Cyberpunk 2077. Mentorka pierwszej edycji programu "Dziewczyny w grze". W 2011 zadebiutowała powieścią "Siedem szklanek", która ukazała się w wydawnictwie Prószyński i S-ka i w tym samym roku została nominowana do nagrody Gryfia. Studiowała anglistykę oraz lingwistykę stosowaną na Uniwersytecie Warszawskim.
Michał Rudziński
Lead Game Designer w studio Vile Monarch, współpracujący w nim od połowy 2016 roku przy tworzeniu gier strategiczno-ekonomiczne na PC. Specjalizuje się w systemach. Wcześniej pracujący przy casualowych grach HOPA i Time Management od 2013 roku również jako executive producer. Prywatnie miłośnik kotów i aktywista społeczny.
Michał Stankiewicz
Paweł Świerczyński
Radosław Gwarek
Z branżą gier związany od 2008 roku. Projektant systemów sztucznej inteligencji związany z produkcjami 11 bit studios od 2011 roku. Odpowiedzialny za sztuczną inteligencję takich gier jak This War of Mine oraz Frostpunk, wcześniej pracował przy serii Anomaly i Funky Smugglers. Projektant, programista i grafik dla szeregu mniejszych, autorskich gier oraz modyfikacji.
Sara Cheredis
Producent gier video, kierownik produkcji filmowej, Scrum Master. Absolwentka Warszawskiej Szkoły Filmowej, kierunku Organizacji Produkcji Filmowej. Kierownik produkcji filmowej wielu produkcji krótkometrażowych WSF. Parę lat po zakończeniu szkoły rozpoczęła swoją przygodę w polskim game development'cie. Od 2018 roku producent w polskim studiu People Can Fly S.A w którym zajmowała się produkcją Narracji, Cinematików oraz działu Audio. Na koncie ma pracę i development nad tytułem AAA Outriders, Wordslayer a także wczesny development Gemini. Od 2022 pracuje jako producent działu animacji w Platige Image S.A przy projektach dla gier video oraz filmowych.
Adrian Trembacz
Character Animator w studiu Creepy Jar, freelance 3D Technical Artist, absolwent Tworzenia Gier Wideo w Warszawskiej Szkoły Filmowej