REŻYSERIA PODYPLOMOWA
Studia podyplomowe w zakresie reżyserii filmowej
APLIKACJE PRZYJMUJEMY DO 30 WRZEŚNIA, EGZAMIN WSTĘPNY: PRZEŁOM WRZEŚNIA I PAŹDZIERNIKA
Etap 1:
Rejestracja online – wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. ankieta (wypełniony formularz online) - kliknij TUTAJ
2. wgrane do ankiety zdjęcie o rozmiarze do 50 kilobajtów (format jak do dowodu osobistego, może być samodzielnie wykonane telefonem)
3. list motywacyjny do Rektora Warszawskiej Szkoły Filmowej – prof. Janusza Majewskiego (powinien zawierać imię i nazwisko, kontakt telefoniczny, adres e-mail kandydata)
4. potwierdzenie opłaty kwalifikacyjnej w wysokości 200 zł płatne na konto: Bank Pekao SA nr 95 1240 1040 1111 0010 5829 1000
5. świadectwo dojrzałości (skan oryginału lub odpisu, ale nie odpisu notarialnego)
6. dyplom ukończenia studiów wyższych oraz suplementu do dyplomu (skan oryginału lub odpisu, ale nie odpisu notarialnego)
Do dokumentów rekrutacyjnych należy dołączyć następujące prace:
a) Reportaż (czas: max 3 minuty, minimum 7 ujęć)) nakręcony za pomocą telefonu, aparatu, kamery na jeden wybrany z czterech podanych poniżej tematów:
- LGBT
- WOLNOŚĆ
- MOJE MIEJSCE
Ważne! Na początku reportażu Kandydat przedstawia się (do kamery): podaje imię nazwisko oraz wybrany temat.
b) Dziewięć ujęć w formie zdjęć fotograficznych lub story board, układających się w jakąś historię.
Ujęcia powinny różnić się wielkością planów. Forma może być dowolna: fabularna z aktorami, dokumentalna, animacja, z wykorzystaniem zabawek, collage reklamowych ujęć, inne działania plastyczne, etc. Ważne, by ujęcia tworzyły opowieść.
c) Dossier w formie pisemnej (objętość do 1 strony), w którym Kandydat prezentuje swoją dotychczasową aktywność artystyczną i inną świadczącą o pasji i zainteresowaniach (np. udział w projektach artystycznych, filmowych, plastycznych, literackich, podróżach, wolontariacie przy festiwalach, mile widziane tytuły ostatnio przeczytanych książek, obejrzanych filmów, które zrobiły na Kandydacie wrażenie, itp.)
Zrealizowane zadania/prace należy przekazać w wersji elektronicznej (mp4, link lub WeTransfer) na adres rekrutacja@szkolafilmowa.pl koniecznie w dniu rejestracji online!
Etap 2:
Egzamin wstępny
Komisja Rekrutacyjna po zapoznaniu się ze złożonymi dokumentami zaprosi wybranych Kandydatów na spotkanie rekrutacyjne; będzie to rozmowa dotycząca zainteresowań Kandydata, jego dotychczasowej aktywności artystycznej, pytania będą także dotyczyły nadesłanych prac.
Informacje o godzinie spotkania z Komisją Rekrutacyjną otrzymają Państwo w osobnej korespondencji e-mailowej
Etap 3:
Podpisanie dokumentów w Biurze Rekrutacji
Kandydaci, którzy pozytywnie przejdą proces rekrutacji zgłaszają się do biura rekrutacji w ciągu 7 dni od dnia otrzymania informacji o przyjęciu na studia.
Na miejscu otrzymują do podpisu umowę z Uczelnią oraz indywidualny numer konta bankowego do opłaty wpisowego i czesnego.
Termin wpłaty wpisowego – 14 dni od podpisania umowy o kształcenie
POZNAJ KIERUNEK - KLIKNIJ TUTAJ